maj 22, 2018

Till olika tillfällen

Hej

Våren är här med rena sommarvärmen och man vill bara ha på sig lösa svala kläder. Som ni vet älskar jag ju kläder som man lätt kan klä om. Jag vill kunna känna mig ledig och fin men också passande för fest och kanske en AW

Dessa shorts uppfyller precis dom kraven för mig. Jag kan bära dom med en t shirt och flipflops till stranden, eller sneakers och en snygg tunika till AW eller en snygg klack och en snygg topp till fest!

Älskar dom och färgen e underbar till ett par bruna ben... Så småning om.. :-)










Tycker ni dom e lika fina och vill köpa dom så finns dom här


Ha det bäst i värmen!



1 kommentar:


  1. High-quality fake rolex at low prices! Welcome to our website kopiorklockor.se

    A wonderful gift for a good man is luxury replica watches,

    SvaraRadera