maj 29, 2018

Vilken dag!

Idag hade jag bestämt mig för att jobba hemifrån. Ligger lite efter och det är väldigt lätt att det kommer saker i vägen på jobbet. Skulle köra lite bokföring och jag kan bara sitta några timmar åt gången sen blir jag trött så det är perfekt att sitta hemma så kan man kan ta lite pauser.



Hade bestämt tid med Vivica från Svensk hästrehab så min lunch tillbringade jag i stället. Det är precis sådana bra pauser jag menar :-)


Sonen kom hem tidigt från skolan och tyckte det var tråkigt att jag bara jobbade så ett eftermiddags dopp hos mamma hann vi också med





Underbart att vara där. Dom har verkligen fått ett fantastiskt hem! Skönt med sådana här dagar! Jag har hunnit med det jag skulle och jag har även fått tid till annat jag tycker om! Perfekt!






1 kommentar:

  1. Buy now fake rolex

    High-quality fake rolex at low prices! Welcome to our website fakerolex.de

    Who makes the best rolex replica? You'll find out about it on our website - orologireplicas.it

    replica uhren

    Our Swiss grade Rolex watches are made of 904L steel, that is more costly and complicated to produce because it’s very hard, but it’s worth it since it is more rust and corrosion-resistant than other steels, and hold the polish much better than the 316L steel. Buy your rolex replica here.

    Buy now best replica rolex watches.

    SvaraRadera