januari 21, 2018

Grekiska lampor

Januari -2011, 6 månader efter vi hade öppnat butiken så var vi i Paris och på Maison et objet. Då när vi gick där i mässgångarna och försökte hitta det bästa till vår butik dök det upp en liten monter med några handgjorda Grekiska lampor som vi blev såå förälskade i bägge två att vi var tvungna att stanna till. Dom var för oss lite dyra och annorlunda så vi visste direkt att dessa lampor inte kommer att springa ut ur butiken MEN dom kommer göra butiken vacker och dom kunder som kommer fastna för dessa kommer älska dom lika mycket som vi gör så vi slog till!

Vi var också ensamma om dom i Sverige vilket var roligt! Vi har haft märket sen dess och sålt väldigt bra av dom. Det roliga är att vi fortfarande älskar dom lika mycket. DÅ har man hittat rätt märke att jobba med!

Nu när jag var på Formexmässan blev jag glad över att intresset i Sverige för dessa lampor har blivit så stort så dom fanns med där. Dom ställde ut första gången på Formex förra året. Är osäker om det var vår eller höstmässan.
 Självklart köpte jag in igen så dom finns hos oss igen inom kort för er som väntat! Här ser ni några av dom som kommer in

 

 
 
Vi ser verkligen fram emot våren! Nu har jag resten av Januari och hela Februari att få ordning på butiken! Så himla kul jag känner detta året blir!
 
Ha det underbart// Alexandra
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar