mars 18, 2013

Vacker tapet

Killarna håller på att lägga om taket och huset står som ett skelett utan väggar, tak och golv så det dröjer ett tag tills det är dags att måla och tapetsera men ändå tänker jag mycket färg nu. Jag tänkte först göra något som jag aldrig gjort förut, måla alla väggar vita men jag är ingen vit person, jag behöver lite färg för att trivas.

Idag har jag hittat en tapet som har alla dom färgerna som jag älskar. Så jag tänkte utgå från den. Själva tapeten i hallen, ta upp någon av dom gröna tonerna i köket, den lejongula i tvättstugan och köksingången, en matchande rutig tapet inne på gästtoaletten och den ljusa bottenfärgen i vardagsrummet. Jag har inte sett tapeten i verkligheten än men jag tror det kan bli riktigt snyggt. Dags att göra en moodboard.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar