december 05, 2010

Underbara 2:a advent

Vilket underbart väder vi har haft hela helgen. Då gillar jag vintern när det är så här. Inte -15 grader och snålblåst. Lusten till allt kommer ju tillbaka! När det är så där kallt så gör jag ingenting. Villbara ligga under en pläd i soffan och mysa. Hatar att frysa. NU.. nu har jag energi till allt igen. Göra julfint hemma,  mysa med mina hästar. Rida.. som jag inte ens tänkt tanken på i -15 grader. Nu är allt underbart igen! Hoppas det håller i sig så här.

Helgen har varit väldigt bra och rolig i butiken också. Vilka roliga människor det finns! Ha ha ha, jag hade ett par inne i lördags morse som jag skarattar åt ännu. Underbara människor!

I går kväll var vi på middag hos några av mina släktningar. Då var det mycket skratt där med! Underbara människor där också. Herregud när jag tänker efter... hela den här helgen har varit fyllt med skratt! Jag är glad över att vara omringad med så många glada människor som förgyller mitt liv!

Hoppas ni också har haft en fantastisk helg!

Skratta vidare .-)

//
Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar