december 14, 2010

Snygga saker

Älskar jag! Allt som är fint älskar jag.. Peter Jöback... kläder, skor, inrededning, hästar Ja allt! Igår var jag inne i stan för att handla lite julklappar. Det gick finfint men det är väldigt lätt att man stannar till i affärer där man absolut inte tänkt hitta några julklappar. Nk barn... Denna söta söta barnaffär. Klänningar som maränger och i underbara färger. Sååå fina saker. Nk skor... Jag bara går och känner på allt och hoppas några par skall passa min plånbok.. Det gör det väldigt sällan MEN när det stämmer så känns det sååå lyxigt när man unnar sig något. Jag fick en underbar Mulberry väska ett år i present. Det var ganska kul att gå in och välja en...

Till en helt annan sak. Såg ni Svenska hjältar igår? (Eller i varje fall kanske ni såg Peter Snyggsnygg Jöback i publiken )Jag grät från början till slut! Vilka insatser! Undra hur man skulle reagera själv i liknande situationer. Jag vill gärna tro att jag skulle hjälpa till men det vet man ju aldrig..

Jag blev mest berörd utan den unga killen som hjälpte den lilla flickan i Stockholm. Ingen annan gjorde någonting!




//

Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar