november 18, 2010

Då var inköpsresan till Paris bokad

Sååå roligt. Vi åker två gånger per år till Paris till maison-objet. SÅÅ roligt! SÅ inspirerande! Man är full av energi när man kommer tillbaka trots att mässan är jättestor och fötterna bränner för man har gått så mycket.

Eventuellt så åker vi även till Milano mässan i år. Tyvärr så verkar det som om den ligger samma helg som jag redan är uppbokad på annat. Gör den inte det så åkervi annars får vi vänta tills september mässan.

Nu hoppas jag på i januari hitta underbara trädgårds saker. Det känns jättekonstigt men det är faktiskt också så att vi är tvungna att köpa in Julen 2011 också redan i januari... Hmmm man är ju inte alls trött på julen i Januari... :-)

På tal om ingenting så skall jag klippa mig i morgon. Jag hade tänkt mig något sånt här...



Undra ifall min frisör kan fixa detta trots att jag har axellångt, mörkt spikrakt hår... :-)

//

Alexandra


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar