november 30, 2010

Brrr

Jag har varit i Stockholm hela helgen med ett gäng underbara tjejer och snackat häst i tre dagar. UNDERBART men sååå kallt. Vi hade bestämt oss för lite shopping på lördagen innan vi skulle till Globen och se ännu mera häst... Jag som älskar shopping och framför allt i städer som har saker som inte finns överallt. Jag kan säga att efter ca 1 timme gav jag upp. Då hade jag shoppat vantar, mössa och en klänning..... VANTAR OCH MÖSSA!! Hur kul är det och shoppa om jag får fråga...
Vi gick hem och drack vin och käkade godis istället. Mycket mysigare.. Dessutom insåg jag en annan sak när jag var i väg. Jag har aldrig haft några som helst problem i att sova var som helst i stort sett MEN nu sov vi på ett vandrarhem som jag var tanten på ( Jag är 33)  Kallt som fasen var det med och jag fick sova med kläderna på... MEN skitkul hade vi ändå :-)

Man lever länge på att träffa trevliga människor som man skrattar och myser i hop med mycket. Det förgyller vardagen  lång tid efter. Tack alla ni som var med för det :-)

Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar