september 20, 2010

Regniga måndag

Regnet bara öser ner..som vanligt skulle man nästa kunna säga nu. Jag tänkte att jag skulle ta en mysig skogsrunda när jag kommer hem men det blir nog ridhuset igen då. Kanske att jag får värma mig lite först för vi har ju inte fått i gång värmen i butiken ännu.... dagar som denna blir skit kallt kan jag säga. Hoppas att dom hinner fixa det under veckan.

Just nu för att hålla värmen uppe packar vi upp underbara möbler från Comptoir de Famille. Här kommer ett litet smakprov.


Finns även som ett högre skåp också.






Den här supermysiga kabelstickade pläden vill jag ha i min soffa i höst! Den kommer från Au Maison och finns i denna gröna, grå/blå och










Ha det bäst i höstregnet!

Alexandra

2 kommentarer:

  1. Hej

    Jag och min lilla Tilde var inne och handlade hos dig idag. Jag vill bara säga att det var en härlig butik du har, fullt med fina saker som jag inte har sett hos andra liknande butiker. Det var så kul att få gå runt i en så stor butik och bara titta på allt fint!

    Hoppas det kommer gå bra för dig!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hej

    Tack för dina fina ord! Jag hoppas vi kan inspirera männsikor till komplement till allt det vita som finns. Jag älskar vitt men ibland kan det vara fint att bryta av lite :-)

    Tack så mycket

    Kram
    Alexandra

    SvaraRadera