september 17, 2010

Fredagsmys

Fredag...är det veckans bästa dag? Jag vet inte men jag vaknade väldigt glad och pigg i varje fall. Har en kul helg framför mig. Och framförallt så åkte jag till ridhuset i går och fick min dagliga dos häst vilket påverkar att man är så glad idag :-)

Min dag började med ett underbart besök hos Lisa på http://www.nailcover.se/. Hon sitter på salong Pia i Kinna. Kändes som en lyxig början på dagen! Så här fina blev mina naglar :-)




Ikväll blir det jobb och bara mys. Min stora kille (14 år) skall in till Liseberg. Funderar då om jag skall trycka ner dessa näsdukar i hans ficka.... :-)  Ha ha ha, man kanske skall skicka med dom ut med männen också :-)
Finns för dom som behöver att köpa inne i butiken fär 15kr



Kom på att jag skall sätta upp mina ljuvliga skyltar till mina små också. Hur söta är inte dessa då??






Tyckte dom var så fina i mönstret. Kommer ut på webbshoppen strax.


Sen till slut tycker jag att vi alla sätter upp denna skylten någonstans i vårt hem så vi inte glömmer det :-)



Hoppas ni får en jättemysig fredag!

//Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar