mars 05, 2014

Fler tyger

I morse åkte jag iväg och köpte tyget som jag hade köpt en provbit av igår, tyckte så mycket om det så jag köpte en hel rulle, 12 meter. Tyget passar både som duk, gardin och i vitrinskåpet. När jag köpte hela rullen fick jag 10% rabatt på det redan låga priset, 69:-

Det firade jag med att köpa två hissgardiner till gästrummet för 319:-, för båda två. Fynd.

Vi har inga möbler och inga saker men till helgen ska jag putsa alla fönster och kanske , kanske ska jag sätta upp några gardiner.

Tapeterna som jag beställde i torsdags förra veckan och som hade en leveranstid på minst 14 dagar har redan kommit. Så imorgon åker jag och hämtar dom och då kanske alla rum hinner att bli klara innan helgen. För då ska vi flytta in, 2,5 månad försenade..







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar