november 15, 2011

Titta på våren

Idag skall vi åka till en av våra leverantörer och kolla på våren! Skall bli lika kul som vanligt. Färger, har det kommit några nya former osv. Jag har mina föraningar men vi får se om det stämmer. När man som vi åker till Paris mässan 2 gånger per år eller i vilket fall varje vår så brukar man se liknande saker här året efter... Vi får se.. Igår köpte jag en ny jul skiva som kommer gå varmt hos oss! Det är faktiskt bara 37 dagar kvar till jul! Känns underbart! I år längtar jag verkligen. Har en riktigt mysig julstämning redan! Det enda som börjar bli lite stressande är att jag fortfarande inte har köpt alla adventskalender klappar till mina barn. Dom två små är lätta att fixa till men min store kille på 15 år är inte lika lätt att hitta småsaker till. Det måste jag snart komma iväg och fixa :) Har ju fixat själva kalenden i vilket fall. Vi har ju världens sötaste i butiken! Vill passa på igen att påminna om vår julmarknad som vi har sista helgen i november! Lördag mellan 10-16 och sönd 11-16 Vi hoppas naturligtvis på kanonväder och annat riktigt mysigt! Vi har riktigt bra knallar som kommer. Herregud så många trevliga duktiga människor det finns runt oss! Helt fantastiskt! Dessutom är det ju så kul att köpa på marknader när inte alla har samma sak hemma! Nu måste jag samla ihop mig själv och barnen och åka till jobbet! Hoppas vi ses på julmarknaden! Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar