maj 04, 2011

Hemma i min trädgård

Håller på för fulla muggar hemma i min trädgård. Just nu är det lite stopp för vädret... Det är ju så tråkigt att det kom några kalla dagar precis nu när jag fått upp ångan.  Igår var vi på en inspirationskväll med Hannu Sarenström. Fantastiskt måste jag säga! Jättebra ideer till trädgården. Vi började förra året med planteringe så vi pratar år innan min trädgårdär uppvuxen. I vilket fall som helst så har vi gjort en pergola hemma, Vi har sedan innan en vindrusranka och senhar vi planterat rosenbuskar och lavendel som skall växa upp.

Här är en liten fin bild. Nu har jag beskurit rosorna vilket jag inte hade gjort då. Hoppas nu dom kommer så fint som jag vill.




Nu skall jag hem och kika om jag hittar plats till en rabatt som jag kan ha snittblommor i. Naturligtvis kommer bilder när pergolan är utblommad

Alexandra




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar