februari 13, 2011

Målar, målar och åter målar

Varje dag ser man nya tecken på vår! Helt underbart om man frågar mig. Jag får ett otroligt sug efter att göra i ordning saker hemma. Just nu är det köket som behöver en uppfräschning. Målar om möbler och skall också måla om mitt kök bara jag kan bestämma mig om färg! Jag tror jag har bestämt mig för en grön färg som är helt underbar. Vitt är helt uteslutet i vår familj med 2 små och en mamma som inte har en förkärlek till städ...:) Jag är även inne på beige men kanske det blir för tråkigt här. Hm får helt enkelt tänja vidare och fortsätta måla olika färgförslag på kartonger. Har en del nu men man vill ju gärna att det blir rätt. Det kommer i vilket fall en bild så får vi se vilken färg det blir :)

Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar