oktober 14, 2010

Tillbaka igen

Jajemensan, nu är jag tillbaka igen efter några dagars uppehåll. Detta skall inte hända igen. Lovar!

Idag började min dag hos Lisa på salong Pia som fixade mina naglar igen. Nu är dom vita/glittriga och fina. Hoppas jag kan hålla detta så mina växer ut igen. För att vara mig så har jag varit jättteduktig som har behållt dom på så länge... Eller kan det kanske vara så att Lisa är duktigt på det hon gör..;-)

Jag har även fixat tyg till mitt sovrum idag som jag skall sy ikväll. Hoppas jag hinner färdigt. Det är såå roligt att göra i ordning hemma nu. Vi har fått in så mycket mysiga saker. Jag har bestämt mig...igen... att ta ett rum i taget. Jag skall inte börja överallt så ingenting blir klart. Jag är expert på detta annars! Det är ju så roligt så om man hittar någon pryl som inte passar i det rummet man håller på med måste man ju köpa denna med... Eller hur?? Är ni så strukturerade så ni gör färdigt allt innan ni börjar på nästa??

Idag har vi fått in lite söta väggtexter...( Ja jag vet att jag har sagt att vi inte skulle ta in något sådant MEN nu är de här i liten skala)


                                                  Men hur söt är inte denna då?







Denna skylten har vi också fått in idag. Jag kan säga att jag har köpt en sådan själv. Jag skall ge den till en vän... Inte så svårgissad kanske :-)





Nu väntar vi in massa nya tyger/kuddar och överkast från Holland. HOPPAS det kommer in i morgon. Dom lovade att de skulle komma i början av veckan... Hmmm

Ha det så bra

// Alexandra


2 kommentarer: